dijous, 23 de desembre del 2010

És Nadal?

Sí, un any més arriben les dates on la gent es desviu per comprar, per gastar i per semblar més feliços del que són.
Però jo crec que més d'una persona, o potser més de dues, inclus més de tres, es senten igual que jo.
Un any més falta algú a la taula, un any més toca brindar per aquells que ja no hi són, un any més toca somriure i mirar al cel i veure que no ens hem oblidat d'ells.
Un any més, toca recordar que te'n vas anar massa aviat, que no vam despedir-nos i que des de que no hi ets, tot el que faig ho faig per tu.
Siguis on siguis, envia'm un àngel que s'assembli a tu.
Envia'm sinó un àngel i que em porti molta força, molts ànims i moltes ganes de viure, perquè a vegades, el món em fa por.

Et trobo a faltar, i el Nadal és trist.
Miro a fora, i fa molt de vent.
Una estrella brilla, i no és la dels Reis Mags, ets tu, que des d'aquí dalt, em guies i no t'oblides d'enviar-me petons cada nit.
T'estimo molt cor dolç, molt...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Una petjada