dilluns, 20 de desembre del 2010

La colla.

Tinc un amic que té els cabells molt arrissats i quan surt de l'aigua sembla que ja els tingui secs, toca la bateria en un grup de música, li agrada molt el jumpstyle i la música màquina; i sap molt bé que es el que et passa pel cap només amb una mirada. Està enamoradíssim de la seva "esposa".

Tinc un amic que és pagès, que es sap les teories de Plató, els números d'oxidació i per suposat, tota la taula periòdica dels elements. És característic pels seus ulls i pel seu somriure atractiu, i crec que el conec des de que vam començar la llar d'infants. Va molt ràpid amb el cotxe però és la persona que t'escoltarà sempre.

Tinc un amic que vol tenir 11 fills i fer-ne d'ells un equip de futbol, és característic per les seves tonteries i per les ganes de viure la vida amb un somriure i sap crear un monòleg còmic amb el primer que li passa pel cap. Ah, sí! I també té el cabell arrissat.

Tinc un amic que és baixet i rosset, que a vegades no diu res, però hi ha vegades que el fan callar amb insults carinyosos. I sempre espera l'últim moment del dia abans de marxar d'un lloc per fer la maleta.

Tinc un amic que camina molt depressa, que a vegades no parla però quan ho fa, quasi bé sempre té raó. Té una caseta de fusta molt bonica la qual hauríem de embarnissar ja que hi passem moltíssimes hores dels 365 dies de l'any. Vol protegir el món de robatoris, calia dir-ho.

Tinc un amic que és discjockey, que sempre diu les coses en broma, però només quan sap que et fereixen, és característic per les seves sortides enmig d'una conversa i per les borratxeres que agafa de tan en tan. És una persona amb un cor immens i que li tinc molt d'apreci.

Tinc un amic que fa enduro, i que va marxar a estudiar al poble del costat. Tot i això, sempre hi ha estat present en tot el que fem junts, bé, tot i que treballa moltíssim sempre és amb nosaltres ni que només siguin uns minuts. Està molt boig i sap que un dia anirem tots a veure el Tiesto, però un dia...

Tinc una amiga que s'apunta a tot arreu, que fa vida a casa meva i sap sempre que em preocupa. És una persona sensible, i una mica innocent quan arriba el seu aniversari, sempre té la planxa dels cabells als dits i un xiclet a la boca, i l'estimo més del que es pensa ella.

Tinc un amic que s'esguinza el turmell a la festa major, que pot fumar puros o bé cigarrets o bé altres coses. El seu amic és el whisky i li agrada molt cantar als concerts de les festes. És característic per trencar ampolles de begudes enmig d'una batucada o bé per empènyer el tricicle per la rotonda.

Tinc un amic que escriu amb mi i que m'escolta i m'aconsella sempre pel micro i per la cam. Es perd dies de la festa major del poble, però sap tan bé com jo que quan acabi de treballar anirem de festa. És molt innocent i a vegades no sap molt bé que s'empesca, però és una gran persona.

Tinc una amiga que no viu al poble però que li agrada molt la festa. És de Barcelona i donaria el que fos per passar-se tots els dies de festa a l'Espluga. Té una àvia molt molona que li agrada la plaça Revolució i sap que quan siguem grans serem les noies d'Infidels, i a més a més, s'acaba un paquet de palomites enorme i a sobre, em sorprèn pel meu aniversari.

Tinc un amic que toca la guitarra i té barba. És cantant i guitarrista amb un grup de música. Sap cantar-te les cançons d'una manera especial, i sap sortir de festa i riure quan toca. No viu a l'Espluga, però nosaltres el tenim aquí quasi bé sempre.

Tinc un amic que té una moto que em porta molts records. Està enamoradíssim i viu dins de la seva bombolla en forma de cor. Sempre m'acompanya a fer fotos i sempre es posa molt guapo per fer-les. És cosí de la noia que quasi bé viu a casa i mai ens han portat pastissos ni carquinyolis. I sap que seré sempre amb seu costat perquè pugui agafar-me de la mà.



Són els amics amb els que hi passo les hores, els que saben escoltar i aprendre, són les meves estones d'alegria, i també les de tristesa.
Però cada minut amb ells, és un somiure assegurat.
I els hi he de dir gràcies per tot el que fan.
I els estimo moltíssim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Una petjada