dissabte, 11 de desembre del 2010

Nit de reis.

M'agrada pensar que tot anirà bé quan la cosa va fatal.
Desitjo comen
çar aquest any millor que el passat.
Perqu
è sempre pensem el mateix, perquè res no canvia, i vulguis o no, el temps passa, i les coses es compliquen, cada cop més.
Deixa'm venir amb tu, estic desesperada.
Ara, ja res es el que era,
Ara ja
és massa tard per trucar-te i dir-te que a veure si podem parlar, que em sento sola dins de tanta gent.
Que el m
ón s'ha enxamplat i jo m'he fet més petita del normal. Puc venir a fer-me gran al teu costat? Tot el món s'ofega dins d'aquesta aigua, on mai podrem sortir, on ja no respirarem aquell aire fred que ens congela el nas.  Ara fa fred, i estàn apunt d'arribar els Reis i jo els hi vull demanar que tornis..

1 comentari:

  1. A mi també m'agrada pensar que tot anirà bé. Somiadores? no! vives :)

    Bonic blog maca, si vols passa't pel meu ;)

    www.somianrealitats.blogspot.com

    Marta Albó

    ResponElimina

Una petjada